Amanda, 18. Waterproof tattoo, Örebro.

2011-01-12 17:21:52 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


Tänkte väl starta igång kategorin "Dina tatueringar", eftersom att ingan vågar skicka in sina. Tihi! Jag gjorde min första tatuering igår på waterproof tattoo i Örebro. Jag var helt förberedd på den värsta smärtan jag någonsin skulle vara med om, men jag började nästa skratta när han drog ett provdrag med nålen. Det kändes ju knappt? Jag tyckte att det var en skön känsla och kommer dessvärre bli beroende av tatueringar känns det som just pga. den sköna smärtan. Älskar att ta piercningar också, dock är den smärtan 500 ggr så illa. Skönt att tatuera sig säger jag bara! Dock sa tatueraren att jag var knäpp och jag nog var den ända i världen som tyckte det, hmm..

Aja, jag gjorde rommerska siffror längs axeln. Jag har alltid velat haft mitt personnr. någonstans på kroppen, men aldrig vetat vad eller hur. Så såg jag denna tatuering och tyckte att den passade mig och min kropp perfekt! Jag har ett starkt ego och älskar mig själv, så varför inte tatuera in sig själv? Haha (:


Amanda, 18 år. Waterproof tatto, Örebro. Rommerska siffror, mitt perssonnr.

Kommentarer
sara

vad fick du betala för den?

skitsnygg var den ;)

Svar: 500 kr :)Tack så mycket :D
tattoopictures.blogg.se

2011-07-07 20:30:37

Är det bra där?

Jag funderar på att tatuera mig där.

Vem var du hos och vad kostade din tatuering?

Svar: Nja, jag vart inte nöjd med min första tatuering jag gjorde där. Den vart ojämn och han tryckte lite för hårt med nålen på vissa ställen. Men gjorde nyss en till där hos samma person och den vart skitbra! :) Hmm, jag tror jag var hos Philip men dom säger att han är sämst :o Mina romerska siffror gav jag 500 kr för, fast han ville egentligen ha 800 kr. Så det är ganska dyrt där. Men det är värt det. Dom säger att Martin är bäst på waterproof :) Lycka till!
tattoopictures.blogg.se

2011-10-20 15:03:25
amanda

Hej! Nu är det så att jag undrar hur sådana där romerska siffror funkar, alltså hur man skriver dom rätt? Funderar starkt på att göra en liknande tatuering men kan ju inte ett dyft om romerska siffror! Skulle uppskattas om du kunde maila mig och svara på min fråga, tack :)

Svar: Finns massor av sidor på google på hur det fungerar samt en "översättare", så det är bara att söka där :)
tattoopictures.blogg.se

2012-01-31 18:57:14
Anonym

Hej, jag funderar på att tatuera mig där.(första tatueringen) vad är åldersgränsen? Är dom duktiga? Tack för svar

2014-07-04 20:19:27

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback