Kenza Zouiten

2012-02-22 02:03:22 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..





"Två små fria svalor för min storasyster och min lillebror. Mina underbara syskon som som jag älskar så mycket
♥"





"En liten påminnelse till lilla flickan i mig. Lilla flickan som inte alltid varit såhär stark som jag är nu."





"Ett C för dig mamma. För att du alltid stått vid min sida och stöttat mig, för att du är den starkaste & finaste människan jag vet och för att du är världens bästa mamma såklart. Jag älskar dig! ♥"





"En liten påminnelse till mig själv om att aldrig ge upp, att alltid ha hopp."





"Det lilla hjärtat symboliserar den starka kärleken jag har för min familj, mina vänner. Det som betyder mest för mig helt enkelt."






 Hilf mir fliegen” (Tokio Hotel låt) betyder ”hjälp mig flyga” på tyska.
"Jag minns vad jag skrev när jag avslöjade i bloggen vad det var jag tatuerat in. Jag skrev något i stil med ”Det spelar ingen roll om jag slutar lyssna på dem för tatueringen har en betydelse, och Tokio Hotel kommer alltid ha en plats i mitt hjärta för de har hjälpt mig att flyga när jag har haft det svårt”. Och för ett tag sedan så skrev jag även att tatueringen symboliserar en helt fantastiskt underbar men svår tid i mitt liv. Vissa tyckte att det var fint, vissa tyckte att jag var dum i huvudet. Jag har iallafall aldrig ångrat den för ens en halv sekund. Den är en del av mig nu och jag blir fortfarande överlycklig när jag tittar på den i spegeln. Det är en sån mäktig känsla när någonting blir så himla rätt!"




Alla citat och bilder är från Kenzas egen blogg, kenzas.se
Sjukt snygga tatueringar som är planerade, men ändå diskreta.
Gillar allihopa, vad tycker ni om dessa? :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback